środa, 9 grudnia, 2020
GASTROKRACJA
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food
No Result
View All Result
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food
No Result
View All Result
GASTROKRACJA
No Result
View All Result
Home Marketing

Wybór odpowiednich kolorów restauracji do marketingu i wystroju

Gastrokracja by Gastrokracja
3 grudnia 2020
in Marketing
0
Wybór odpowiednich kolorów restauracji do marketingu i wystroju
0
SHARES
3
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter


Użyj koloru w marketingu swojej restauracji

Kiedy próbujesz promować swoją restaurację i markę, pierwsze rzeczy, które przychodzą na myśl, to Popraw SEOTwórz unikalne kampanie, aby przyciągnąć uwagę, a może nawet organizować specjalne wydarzenia Przyciągnij klientów do swojej przestrzeni.

Chociaż wszystkie te techniki marketingowe są przydatne i mogą być skuteczne, możesz pominąć jeden kluczowy element – kolor.

Jeśli Twoja marka restauracji używa różnych kolorów w marketingu, nie używaj kolorów do wyrażenia opinii, a możesz przegapić pożądaną uwagę klientów.

Za tym, jak ludzie się czują, gdy widzą różne kolory, kryje się prawdziwa psychologia. Może to mieć ogromny wpływ na marketing biznesowy. Jedno badanie wykazało nawet, że aż do 90% szybkich ocen Ludzie tworzą niektóre produkty w oparciu o zastosowaną kolorystykę.

Mówiąc najprościej, jeśli nie wykorzystujesz w swojej firmie w pełni kolorów, być może nadszedł czas, aby nadać restauracji kolorową marketingową metamorfozę. Zróbmy to na kilka sposobów.

Odpowiednia kolorystyka wnętrza

Wybierz odpowiednią kolorystykę do wnętrza swojej restauracji

Jednym z najlepszych miejsc do skupienia się na kolorze jest w Twojej restauracji. Jaką atmosferę tworzy Twój pokój? Czy tego chcesz dla swoich klientów? Wybór odpowiedniego schematu kolorów może pomóc Ci zmienić sposób, w jaki ludzie postrzegają Twoją przestrzeń i jak się w niej czują.

Nie musisz mieć dużego doświadczenia w projektowaniu wnętrz lub marketingu, aby wybrać odpowiednią kolorystykę. Jeśli nie masz pewności, od czego zacząć, dobrą zasadą jest mieszanie i dopasowywanie jednego lub dwóch jaskrawych kolorów z innymi neutralne kolory to nie „kradnie” serialu.

Wybierając schemat kolorów, ważne jest, aby zdecydować, czego naprawdę chcesz Tożsamość zbiorowa jego. Jasna kolorystyka doskonale nadaje się do ekskluzywnych restauracji i małych bistro (ponieważ sprawiają, że pokój wydaje się większy). Ciemne kolory sprawdzą się w modnych barach i restauracjach, a kolory ziemi świetnie sprawdzą się w kawiarniach.

Nawet użycie poszczególnych kolorów może wywołać różne reakcje klientów w Twojej restauracji. Przyjrzyjmy się kilku z nich i tym, jak ludzie na nie reagują:

  • Czerwony – może zwiększyć głód i spowodować szybsze jedzenie
  • Pomarańczowy – wprawia ludzi w optymizm i radość
  • Żółty – sprawia, że ​​ludzie są szczęśliwi i zadowoleni
  • Zielony – może pomóc gościom zrelaksować się i zwiększyć komfort
  • Niebieski – może zmniejszyć apetyt, ale zwiększyć pragnienie

Gdy już zdecydujesz się na schemat kolorów, trzymaj się go i używaj go wszędzie. Malowanie ścian to dobry początek, ale ważne jest również zachowanie schematu Menu, na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych i oczywiście – na Twojej Logo restauracji.

Logo restauracji, które trwa

Wybierz odpowiednie kolory logo swojej restauracji

Logo Twojej restauracji i „zewnętrzna kolorystyka” (to, czego używasz do celów marketingowych, brandingowych, mediów społecznościowych itp.) Są często pierwszą rzeczą, którą widzą potencjalni klienci. Wyobraź sobie, że robisz na kimś pierwsze wrażenie.

Możesz użyć tych samych pomysłów na schemat kolorów w swoim logo, co w przypadku wnętrza swojej przestrzeni, wybierając określone kolory w oparciu o rodzaje uczuć, które chcesz wywołać w swoich klientach. Jednak Twoje logo powinno być łatwe do wykrycia i mieć paletę kolorów unikalną dla Twojej restauracji.

Rozpowszechnianie marki wymaga Rozszerz swoją obecność w Internecie. Wybór określonego schematu kolorów lub zmiana logo wymaga całkowitej przebudowy Twojej witryny internetowej i serwisów społecznościowych, aby upewnić się, że wszystkie mają tę samą spójną paletę.

Możesz także Użyj mediów społecznościowych jako narzędzia badawczego aby pomóc Ci dowiedzieć się więcej o swoich odbiorcach. Na przykład, jeśli większość Twoich obserwujących jest w wieku od 25 do 35 lat, a jesteś początkującym paskiem, możesz dostosować swój schemat kolorów, aby był bardziej atrakcyjny dla tej grupy wiekowej w mediach społecznościowych i nie tylko. Jeśli możesz rozpoznać Cię tylko na podstawie koloru i grafiki, jest to dobry wskaźnik, że robisz właściwe rzeczy dla swojej marki.

Zachęcanie do emocji podczas wydarzeń

Wybierz ekscytujące kolory, aby promować specjalne wydarzenia w Twojej restauracji.

W końcu nie bój się tego Używaj kolorów do promowania wydarzeń. Chociaż schemat kolorów, który wybierzesz dla swojej restauracji, powinien zawsze być spójny i obecny w promocjach, dodanie dodatkowego koloru lub dwóch w celu promowania czegoś wyjątkowego jest w porządku.

Pamiętaj, jak niektóre z wymienionych powyżej kolorów mogą wpływać na uczucia i reakcje ludzi. Na przykład, jeśli masz Wieczór zagadek Jeśli przyjdziesz, możesz użyć kolorów, takich jak żółty lub pomarańczowy, aby podekscytować ludzi i sprawić, że będą szczęśliwi. Jeśli nigdy wcześniej o tym nie myślałeś Psychologia kolorów Wcześniej czas zacząć, jeśli chodzi o marketing restauracji. Używanie odpowiednich kolorów w brandingu może zmienić sposób, w jaki ludzie Cię postrzegają i jak się czują, kiedy z tobą jedzą. Gdy już zdecydujesz, jaką tożsamość chcesz dla swojej firmy, możesz podzielić się nią z innymi za pomocą kilku kreatywnych plam kolorów.





Source link

Tags: kolorówmarketinguodpowiednichrestauracjiWybórwystroju
Gastrokracja

Gastrokracja

Related Posts

Znaczenie komunikowania czystości restauracji po COVID-19
Marketing

Znaczenie komunikowania czystości restauracji po COVID-19

3 grudnia 2020
Przewodnik przetrwania COVID-19 w czteropoziomowej restauracji
Marketing

Przewodnik przetrwania COVID-19 w czteropoziomowej restauracji

3 grudnia 2020
Trzy sposoby na wykorzystanie Trendów Google do ulepszania działalności restauracji
Marketing

Trzy sposoby na wykorzystanie Trendów Google do ulepszania działalności restauracji

3 grudnia 2020
Next Post
Wskazówki dotyczące gotowania z egzemą

Wskazówki dotyczące gotowania z egzemą

Noi, Petersham | Chwyć widelec: blog kulinarny w Sydney

Aby poprawić stan serca kraju, wymagana jest praca zespołowa i szybkie monitorowanie danych

Aby poprawić stan serca kraju, wymagana jest praca zespołowa i szybkie monitorowanie danych

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Recommended

RWJ Rahway organizuje pokaz zdrowego wirtualnego gotowania 15 grudnia

RWJ Rahway organizuje pokaz zdrowego wirtualnego gotowania 15 grudnia

5 dni ago
Jingle aż do tego kultowego przepisu na piernikowe Miki!

Jingle aż do tego kultowego przepisu na piernikowe Miki!

6 dni ago
Co to jest IARC?  – Wgląd w żywność

Co to jest IARC? – Wgląd w żywność

6 dni ago
Ugotowałam świąteczny posiłek all-in-a-garden i zrobiłbym to ponownie w 100% – SheKnows

Ugotowałam świąteczny posiłek all-in-a-garden i zrobiłbym to ponownie w 100% – SheKnows

26 minut ago

Categories

  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Fast Food
  • kuchnia i porady kulinarne
  • Marketing
  • Promocja gastronomii
  • Przedsiębiorstwa spożywcze
  • Przepisy
  • Restauracja
  • Zdrowe odżywianie

Topics

aby artykułów COVID19 dla dolarów domu Doordash dostarczania dostaw dostawy dotyczące Food gotowanie Jak jedzenia jedzenie jest które kuchni mogą może NBC nie Nowe nową pandemii podczas pomoc Post Przepis przepisy przepisów restauracja restauracje restauracji roku się spożywczych Sydney Washington wskazówki zdrowia Świąteczne że żywności
No Result
View All Result

Highlights

Najlepsza żywność dla zdrowia mózgu

Ugotowałam świąteczny posiłek all-in-a-garden i zrobiłbym to ponownie w 100% – SheKnows

Przytulne zimowe przepisy redaktorzy R29 właśnie robią w tym okresie Bożego Narodzenia – Rafineria29

Wahlburgers closing Flint Township restaurant, hoping to reopen in area

Thomas English Muffins wydaje bezpłatną cyfrową książkę kucharską z okazji 140-lecia

McMahon, Walsh blokuje „potworne” opłaty za dostawy żywności, ograniczając je do 15%

Trending

Właściciele restauracji Danville rzucają wyzwanie lokalnemu porządkowi, nadal jedząc na świeżym powietrzu
Restauracja

Właściciele restauracji Danville rzucają wyzwanie lokalnemu porządkowi, nadal jedząc na świeżym powietrzu

by Gastrokracja
9 grudnia 2020
0

Zaledwie kilka dni po tym, jak hrabstwo Contra Costa ustanowiło ochronne nakazy tymczasowego zaprzestania jedzenia na...

Pizza Hut serwuje na Tajwanie New Beef Wellington Pizza

Pizza Hut serwuje na Tajwanie New Beef Wellington Pizza

9 grudnia 2020
NB Rozmowy na temat dostarczania alkoholu z dostawą i jedzeniem na wynos

NB Rozmowy na temat dostarczania alkoholu z dostawą i jedzeniem na wynos

9 grudnia 2020
Najlepsza żywność dla zdrowia mózgu

Najlepsza żywność dla zdrowia mózgu

9 grudnia 2020
Ugotowałam świąteczny posiłek all-in-a-garden i zrobiłbym to ponownie w 100% – SheKnows

Ugotowałam świąteczny posiłek all-in-a-garden i zrobiłbym to ponownie w 100% – SheKnows

9 grudnia 2020

Ostatnie wiadomości

  • Właściciele restauracji Danville rzucają wyzwanie lokalnemu porządkowi, nadal jedząc na świeżym powietrzu
  • Pizza Hut serwuje na Tajwanie New Beef Wellington Pizza
  • NB Rozmowy na temat dostarczania alkoholu z dostawą i jedzeniem na wynos

Kategoria

  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Fast Food
  • kuchnia i porady kulinarne
  • Marketing
  • Promocja gastronomii
  • Przedsiębiorstwa spożywcze
  • Przepisy
  • Restauracja
  • Zdrowe odżywianie

Podążaj za nami

Skontaktuj się z nami

  • About
  • Skontaktuj się z nami
  • O nas
  • Polityka Prywatności

© 2020 Gastrokracja

No Result
View All Result
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food

© 2020 Gastrokracja

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda