poniedziałek, 7 grudnia, 2020
GASTROKRACJA
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food
No Result
View All Result
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food
No Result
View All Result
GASTROKRACJA
No Result
View All Result
Home Marketing

Trzy sposoby na wykorzystanie Trendów Google do ulepszania działalności restauracji

Gastrokracja by Gastrokracja
3 grudnia 2020
in Marketing
0
Trzy sposoby na wykorzystanie Trendów Google do ulepszania działalności restauracji
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter


Jak restauracje mogą korzystać z Trendów Google

Frank Hamilton, współautor

Wiele firm, w tym restauracje, nie docenia Google Trends i jego możliwości. Trendy Google to bezpłatna usługa, która może unieść Twój biznes spożywczy z otchłani internetu, pomóc Ci go ulepszyć, pomóc Twojej odnoszącej sukcesy restauracji być na bieżąco i być na bieżąco z najnowszymi trendami (żywność i inne) .

Wszystko, co musisz zrobić, aby osiągnąć wszystkie te cele, to kilka minut badań.

Określ trendy sezonowe we właściwym czasie

Jest bardzo prawdopodobne, że rozumiesz, że system wyszukiwania używany przez Na niektóre słowa kluczowe ma wpływ Sezonowość. Weźmy jeden temat związany z biznesem restauracyjnym i zobaczmy, jak zmienia się popyt w ciągu roku – chińskie jedzenie.

Trendy Google: chińskie jedzenie na przestrzeni czasu (sezonowość) i regionalność.

Od razu widać, że zainteresowanie chińską żywnością wzrosło w ciągu ostatnich pięciu lat. A jednak możemy również stwierdzić, że zimą ludzie są adresowani głównie do tej kuchni narodowej, co jest logiczne, ponieważ chińskie jedzenie działa rozgrzewająco na organizm.

Na przykład baranina, gulasz, kulki ryżowe czy pierogi: zimą przyciągają wielu ludzi. Liczba zapytań zarejestrowanych przez Google była mniej więcej taka sama między 22 a 28 grudnia Boże Narodzenie.

Kolejną cenną informacją, którą możemy wyodrębnić z tego zrzutu ekranu, jest Regionalność. New Jersey, Delaware i Nowy Jork to stany, które są najbardziej zainteresowane chińską kuchnią. Dlaczego to? New Jersey i Nowy Jork znajdują się w północnych Stanach Zjednoczonych z chłodniejszym klimatem, który sprawia, że ​​ludzie chcą się rozgrzać, jedząc bicie serca i pożywne potrawy.

Trendy Google: sezonowość i regionalność kuchni meksykańskiej

Jeśli spojrzymy na przykład kuchni meksykańskiej, zobaczymy, że najpopularniejsza jest wiosną, zwłaszcza w połowie kwietnia i zwycięzca. Większość meksykańskich smakoszy mieszka w Arizonie, a następnie w Kalifornii i Nevadzie.

A tak przy okazji trendy sezonoweUpewnij się, że dodajesz treści sezonowe Twój blog i profile w mediach społecznościowych.

Znajdź idealną niszę dla swojej restauracji

Są takie rzeczy, które są „martwe” na zawsze, rzeczy, które przychodzą i odchodzą falami oraz takie, które są stabilne i niezmienne. Dlatego ważne jest, aby znaleźć niszę restauracji. Bezpieczniej jest trzymać się tematu, który okazał się stabilny od dziesięcioleci, ale radzenie sobie z falami trendów żywieniowych, gdy pojawiają się i odchodzą, może być również lukratywne – na przykład cronuts.

Trendy Google: umierająca popularność Cronuta.

Musisz znaleźć wygodne miejsce, które zapewni stabilne źródło dochodu.

Weźmy pączki. To klasyka amerykańskich wypieków. Wybranie czegoś „wiecznego” – jak pączki – jest bardziej niezawodne niż próba rozpoczęcia własnego szalonego trendu. Nie oznacza to jednak, że personel kuchenny nie może wykazać się kreatywnością. Nadal możesz nadać własną notatkę „wiecznym potrawom”, takim jak pączki, aby skorzystać ze stabilności żywności i wyjątkowości swojej marki. Można to zrobić mniej więcej dla każdej żywności, która jest stabilnym sprzedawcą.

Ale to z pewnością nie koniec. Nigdy nie zapomnij o narzędziu do obsługi regionów w Trendach Google. Dzięki temu możesz udostępniać swoje pomysły docelowej grupie odbiorców w oparciu o kraj, region i miasto Twojej restauracji.

W Stanach Zjednoczonych żyje 328 milionów ludzi. Wszyscy mają inne życie, zainteresowania i warunki życia, tradycje. Oczywiście goście w Michigan różnią się od tłumu w Oklahomie. I oczywiście ci goście mają inne zdanie na temat kuchni indyjskiej.

Rozłóżmy więc przypadek kuchni indyjskiej w tych dwóch stanach. Obaj odnotowali wzrost popularności tego jedzenia w 2004 roku. Od tego czasu stopniowo tracił popularność w obu stanach. Choć wydaje się, że Oklahoma zupełnie zapomniała o kuchni, w stanie Michigan na wykresie widać wzrost rentowności. Jeśli będziemy dalej śledzić wykres, możemy również założyć, że popyt na indyjską żywność w Michigan ponownie rośnie i utrzyma się na spokojnym, sobolowym poziomie.

Co to miało znaczyć? Obecnie rośnie liczba wyszukiwań hasła „indyjskie jedzenie” w Michigan. Jeśli więc marzysz z dzieciństwa o otwarciu pachnącej curry indyjskiej restauracji, zrób to raczej w Michigan niż w Oklahomie. Ponieważ istnieje zainteresowanie, możesz go używać na podstawie Facebooka i Google Ads.

Możesz wykorzystać te same pomysły na trendy w kuchni, aby wymyślić pomysły na nowe dania, które możesz wdrożyć w swojej restauracji. Nie musisz na przykład prowadzić pełnowartościowej restauracji indyjskiej, aby w swoim menu uwzględnić kuchnię, smaki i dania jako specjalności.

Monitoruj stan swojej marki

Jako mała firma trudno to zmierzyć Świadomość marki. Możesz ocenić sukces swojej restauracji na podstawie liczby obserwujących na Facebooku lub Instagramie, ale czy naprawdę jest to indeks, któremu powinieneś zaufać? Dzięki Trendom Google możesz poznać wszystkie dostępne dane dotyczące sukcesu Twojej restauracji Przyjrzyj się biznesowi konkurencji, do.

Możesz skorzystać z Trendów Google, aby porównać dwa wyniki wyszukiwania i zobaczyć, która nazwa restauracji jest wyszukiwana więcej. Możesz sprawdzić wielkość, lokalizację i sezonową popularność, aby wyciągnąć własne wnioski. Nawet jeśli Twoja firma wykazuje niższą stawkę niż niektórzy konkurenci, nie ma miejsca na rozczarowanie, ponieważ możesz eksplorować popularne restauracje, analizować ich stanowisko i strategię, a może nawet włączyć coś do własnego przypadku.

Aby zrozumieć, jak klienci myślą o Twojej restauracji, wpisz nazwę swojego miejsca w pasku wyszukiwania i zobacz, jakie trafne wyszukiwania są wymienione poniżej. Jeśli widzisz określenia ze smakiem „najlepszego curry” lub „lodów gryczanych”, to Ty i Twoja restauracja przyciągnęliście uwagę klientów czymś spoza menu i są zdumieni tym, co myślą o tym inni.

Nawiasem mówiąc, pamiętaj, że ostatnio ludzie zaczynają używać Długotrwałe zapytania w Google znaleźć coś tak konkretnego, jak to tylko możliwe. Zapytania o długich ogonach stają się trendem słów kluczowych Google i są często używane również podczas wyszukiwania według języka. Możesz więc wymyślić trzy lub więcej słów kluczowych dla swojej restauracji i sprawdzić je w Trendach Google.

Podsumowanie

Trendy Google dla sprzedawców restauracji to niezastąpione narzędzie na drodze do sukcesu, pełnej wzlotów i upadków. Warto jednak szukać nowych i istotnych trendów i zobaczyć, jak zdrowy jesteś Renoma marki restauracji a nawet przedstawiać propozycje sezonowych ofert, aby zaimponować klientom.


Strzał w głowę Franka Hamiltona

O autorze:
Frank Hamilton jest blogerem i tłumaczem z Manchesteru. On jest profesjonalny ekspert w dziedzinie pisania na tematy takie jak blogowanie, marketing cyfrowy i samokształcenie. Uwielbia podróże i mówi po hiszpańsku, francusku, niemiecku i angielsku.





Source link

Tags: działalnościGooglerestauracjisposobyTrendówTrzyulepszaniawykorzystanie
Gastrokracja

Gastrokracja

Related Posts

Znaczenie komunikowania czystości restauracji po COVID-19
Marketing

Znaczenie komunikowania czystości restauracji po COVID-19

3 grudnia 2020
Przewodnik przetrwania COVID-19 w czteropoziomowej restauracji
Marketing

Przewodnik przetrwania COVID-19 w czteropoziomowej restauracji

3 grudnia 2020
Wybór odpowiednich kolorów restauracji do marketingu i wystroju
Marketing

Wybór odpowiednich kolorów restauracji do marketingu i wystroju

3 grudnia 2020
Next Post
Kucharz Tiktok gotuje hamburgery z hotelowym żelazkiem w kwarantannie

Kucharz Tiktok gotuje hamburgery z hotelowym żelazkiem w kwarantannie

Prosty przepis na spaghetti i małże

Zdrowe alternatywy pomagają na nowo wyobrazić sobie kuchnię

Zdrowe alternatywy pomagają na nowo wyobrazić sobie kuchnię

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Recommended

Miasto Kankakee tworzy darmowy eBook z przepisami na święta |  Życie

Miasto Kankakee tworzy darmowy eBook z przepisami na święta | Życie

2 dni ago
Psycholog zdrowia UW wyjaśnia, jak ważne jest w tym okresie wakacyjnym ochrona zdrowia psychicznego

Psycholog zdrowia UW wyjaśnia, jak ważne jest w tym okresie wakacyjnym ochrona zdrowia psychicznego

23 godziny ago
Starbucks przywraca Irish Cream Cold Brew

Starbucks przywraca Irish Cream Cold Brew

4 dni ago

Przepisy na piątek: Lemon Pull Apart Rolls i Holiday Chicken Salad | KWBG AM1590 | Boone, Iowa

2 dni ago

Categories

  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Fast Food
  • kuchnia i porady kulinarne
  • Marketing
  • Promocja gastronomii
  • Przedsiębiorstwa spożywcze
  • Przepisy
  • Restauracja
  • Zdrowe odżywianie

Topics

aby artykułów blog Chwyć COVID19 dla domu dostaw dostawy dotyczące gotowania gotowanie Jak jedzenie jest które kuchni kulinarny mogą nie Nowe nową Online pandemii podczas pomoc Post Przepis przepisy restauracja restauracje restauracji San się spożywczych Sydney tylko tym Washington Wiadomości widelec wskazówki zdrowia żywności żywność
No Result
View All Result

Highlights

Aby wpłynąć na Twoje zdrowie, wystarczy 2 tygodnie braku aktywności

BBC – Travel – ukochany gigantyczny chleb Indii

Virtus.pro wykorzystuje dobrze znaną receptę, aby wygrać sezon Flashpoint 2

„Nie wiemy, co robić”: restauracje w San Jose przygotowują się do zamknięcia posiłków osobistych

Koktajl z jajeczkiem i miętowymi kawałkami czekolady Powrót do Steak ‚n Shake na Boże Narodzenie 2020

NYC Food Delivery Workers Band to Demand Better Treatment. Will New York Listen to Los Deliveristas Unidos?

Trending

Restauracje mogą być używane tylko do zamówień regionalnych w domu
Restauracja

Restauracje mogą być używane tylko do zamówień regionalnych w domu

by Gastrokracja
7 grudnia 2020
0

SANTA BARBARA, Kalifornia - zamówienia regionalne w hrabstwie Santa Barbara rozpoczynają się dziś o północy. Oznacza...

Smashburger poszerza swoje menu o nowy burger Pulled Pork Tailgater i shake piernikowy

Smashburger poszerza swoje menu o nowy burger Pulled Pork Tailgater i shake piernikowy

7 grudnia 2020
Livermore: Culinary Angels dostarcza pożywne posiłki chorym na raka Wiadomości

Livermore: Culinary Angels dostarcza pożywne posiłki chorym na raka Wiadomości

7 grudnia 2020
Aby wpłynąć na Twoje zdrowie, wystarczy 2 tygodnie braku aktywności

Aby wpłynąć na Twoje zdrowie, wystarczy 2 tygodnie braku aktywności

7 grudnia 2020
BBC – Travel – ukochany gigantyczny chleb Indii

BBC – Travel – ukochany gigantyczny chleb Indii

7 grudnia 2020

Ostatnie wiadomości

  • Restauracje mogą być używane tylko do zamówień regionalnych w domu
  • Smashburger poszerza swoje menu o nowy burger Pulled Pork Tailgater i shake piernikowy
  • Livermore: Culinary Angels dostarcza pożywne posiłki chorym na raka Wiadomości

Kategoria

  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Fast Food
  • kuchnia i porady kulinarne
  • Marketing
  • Promocja gastronomii
  • Przedsiębiorstwa spożywcze
  • Przepisy
  • Restauracja
  • Zdrowe odżywianie

Podążaj za nami

Skontaktuj się z nami

  • About
  • Skontaktuj się z nami
  • O nas
  • Polityka Prywatności

© 2020 Gastrokracja

No Result
View All Result
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food

© 2020 Gastrokracja

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda