
Frank Hamilton, współautor
Wiele firm, w tym restauracje, nie docenia Google Trends i jego możliwości. Trendy Google to bezpłatna usługa, która może unieść Twój biznes spożywczy z otchłani internetu, pomóc Ci go ulepszyć, pomóc Twojej odnoszącej sukcesy restauracji być na bieżąco i być na bieżąco z najnowszymi trendami (żywność i inne) .
Wszystko, co musisz zrobić, aby osiągnąć wszystkie te cele, to kilka minut badań.
Określ trendy sezonowe we właściwym czasie
Jest bardzo prawdopodobne, że rozumiesz, że system wyszukiwania używany przez Na niektóre słowa kluczowe ma wpływ Sezonowość. Weźmy jeden temat związany z biznesem restauracyjnym i zobaczmy, jak zmienia się popyt w ciągu roku – chińskie jedzenie.

Od razu widać, że zainteresowanie chińską żywnością wzrosło w ciągu ostatnich pięciu lat. A jednak możemy również stwierdzić, że zimą ludzie są adresowani głównie do tej kuchni narodowej, co jest logiczne, ponieważ chińskie jedzenie działa rozgrzewająco na organizm.
Na przykład baranina, gulasz, kulki ryżowe czy pierogi: zimą przyciągają wielu ludzi. Liczba zapytań zarejestrowanych przez Google była mniej więcej taka sama między 22 a 28 grudnia Boże Narodzenie.
Kolejną cenną informacją, którą możemy wyodrębnić z tego zrzutu ekranu, jest Regionalność. New Jersey, Delaware i Nowy Jork to stany, które są najbardziej zainteresowane chińską kuchnią. Dlaczego to? New Jersey i Nowy Jork znajdują się w północnych Stanach Zjednoczonych z chłodniejszym klimatem, który sprawia, że ludzie chcą się rozgrzać, jedząc bicie serca i pożywne potrawy.

Jeśli spojrzymy na przykład kuchni meksykańskiej, zobaczymy, że najpopularniejsza jest wiosną, zwłaszcza w połowie kwietnia i zwycięzca. Większość meksykańskich smakoszy mieszka w Arizonie, a następnie w Kalifornii i Nevadzie.
A tak przy okazji trendy sezonoweUpewnij się, że dodajesz treści sezonowe Twój blog i profile w mediach społecznościowych.
Znajdź idealną niszę dla swojej restauracji
Są takie rzeczy, które są „martwe” na zawsze, rzeczy, które przychodzą i odchodzą falami oraz takie, które są stabilne i niezmienne. Dlatego ważne jest, aby znaleźć niszę restauracji. Bezpieczniej jest trzymać się tematu, który okazał się stabilny od dziesięcioleci, ale radzenie sobie z falami trendów żywieniowych, gdy pojawiają się i odchodzą, może być również lukratywne – na przykład cronuts.

Musisz znaleźć wygodne miejsce, które zapewni stabilne źródło dochodu.
Weźmy pączki. To klasyka amerykańskich wypieków. Wybranie czegoś „wiecznego” – jak pączki – jest bardziej niezawodne niż próba rozpoczęcia własnego szalonego trendu. Nie oznacza to jednak, że personel kuchenny nie może wykazać się kreatywnością. Nadal możesz nadać własną notatkę „wiecznym potrawom”, takim jak pączki, aby skorzystać ze stabilności żywności i wyjątkowości swojej marki. Można to zrobić mniej więcej dla każdej żywności, która jest stabilnym sprzedawcą.
Ale to z pewnością nie koniec. Nigdy nie zapomnij o narzędziu do obsługi regionów w Trendach Google. Dzięki temu możesz udostępniać swoje pomysły docelowej grupie odbiorców w oparciu o kraj, region i miasto Twojej restauracji.
W Stanach Zjednoczonych żyje 328 milionów ludzi. Wszyscy mają inne życie, zainteresowania i warunki życia, tradycje. Oczywiście goście w Michigan różnią się od tłumu w Oklahomie. I oczywiście ci goście mają inne zdanie na temat kuchni indyjskiej.
Rozłóżmy więc przypadek kuchni indyjskiej w tych dwóch stanach. Obaj odnotowali wzrost popularności tego jedzenia w 2004 roku. Od tego czasu stopniowo tracił popularność w obu stanach. Choć wydaje się, że Oklahoma zupełnie zapomniała o kuchni, w stanie Michigan na wykresie widać wzrost rentowności. Jeśli będziemy dalej śledzić wykres, możemy również założyć, że popyt na indyjską żywność w Michigan ponownie rośnie i utrzyma się na spokojnym, sobolowym poziomie.
Co to miało znaczyć? Obecnie rośnie liczba wyszukiwań hasła „indyjskie jedzenie” w Michigan. Jeśli więc marzysz z dzieciństwa o otwarciu pachnącej curry indyjskiej restauracji, zrób to raczej w Michigan niż w Oklahomie. Ponieważ istnieje zainteresowanie, możesz go używać na podstawie Facebooka i Google Ads.
Możesz wykorzystać te same pomysły na trendy w kuchni, aby wymyślić pomysły na nowe dania, które możesz wdrożyć w swojej restauracji. Nie musisz na przykład prowadzić pełnowartościowej restauracji indyjskiej, aby w swoim menu uwzględnić kuchnię, smaki i dania jako specjalności.
Monitoruj stan swojej marki
Jako mała firma trudno to zmierzyć Świadomość marki. Możesz ocenić sukces swojej restauracji na podstawie liczby obserwujących na Facebooku lub Instagramie, ale czy naprawdę jest to indeks, któremu powinieneś zaufać? Dzięki Trendom Google możesz poznać wszystkie dostępne dane dotyczące sukcesu Twojej restauracji Przyjrzyj się biznesowi konkurencji, do.
Możesz skorzystać z Trendów Google, aby porównać dwa wyniki wyszukiwania i zobaczyć, która nazwa restauracji jest wyszukiwana więcej. Możesz sprawdzić wielkość, lokalizację i sezonową popularność, aby wyciągnąć własne wnioski. Nawet jeśli Twoja firma wykazuje niższą stawkę niż niektórzy konkurenci, nie ma miejsca na rozczarowanie, ponieważ możesz eksplorować popularne restauracje, analizować ich stanowisko i strategię, a może nawet włączyć coś do własnego przypadku.
Aby zrozumieć, jak klienci myślą o Twojej restauracji, wpisz nazwę swojego miejsca w pasku wyszukiwania i zobacz, jakie trafne wyszukiwania są wymienione poniżej. Jeśli widzisz określenia ze smakiem „najlepszego curry” lub „lodów gryczanych”, to Ty i Twoja restauracja przyciągnęliście uwagę klientów czymś spoza menu i są zdumieni tym, co myślą o tym inni.
Nawiasem mówiąc, pamiętaj, że ostatnio ludzie zaczynają używać Długotrwałe zapytania w Google znaleźć coś tak konkretnego, jak to tylko możliwe. Zapytania o długich ogonach stają się trendem słów kluczowych Google i są często używane również podczas wyszukiwania według języka. Możesz więc wymyślić trzy lub więcej słów kluczowych dla swojej restauracji i sprawdzić je w Trendach Google.
Podsumowanie
Trendy Google dla sprzedawców restauracji to niezastąpione narzędzie na drodze do sukcesu, pełnej wzlotów i upadków. Warto jednak szukać nowych i istotnych trendów i zobaczyć, jak zdrowy jesteś Renoma marki restauracji a nawet przedstawiać propozycje sezonowych ofert, aby zaimponować klientom.

O autorze:
Frank Hamilton jest blogerem i tłumaczem z Manchesteru. On jest profesjonalny ekspert w dziedzinie pisania na tematy takie jak blogowanie, marketing cyfrowy i samokształcenie. Uwielbia podróże i mówi po hiszpańsku, francusku, niemiecku i angielsku.