
Przez Denise Langenegger, Współautor
Nikt nie mógł przewidział, jak poważna była pandemia przemysł spożywczy i hotelarski. Szczególnie ucierpiały restauracje. Właściciele stoją przed wyzwaniem utrzymania swojej firmy przy życiu pomimo ograniczonych zgromadzeń, kwarantann, ciszy nocnej i obaw przed infekcją.
Zebraliśmy łatwe do zrozumienia cztery kroki Przewodnik przetrwania restauracji aby utrzymać swoją restaurację przy życiu podczas tej pandemii. Pamiętaj, ludzie nadal muszą jeść.

Promuj i promuj swoją restaurację w mediach społecznościowych
Kanały mediów społecznościowych, takie jak Instagram, są dziś ważniejsze niż kiedykolwiek. Media społecznościowe łączą ludzi na odległość na całym świecie, a nawet kilka przecznic dalej. Według raportu firmy badawczej Nielsen, był taki Wzrost wykorzystania aplikacji społecznościowych o 15% od pandemii. Oszczędzaj więc budżet marketingowy i maksymalnie go wykorzystaj Narzędzia marketingu w mediach społecznościowych dla najlepszych wyników w mediach społecznościowych.
Wykorzystaj ten czas, aby zmienić swój Plan mediów społecznościowych. Nie tylko publikuj Zdjęcia dań z menu, które można ślinić na wynos (zrób to mimo wszystko!), ale dodaj element ludzki do swojej marki. Udostępnij zdjęcia swojego zespołu dostawczego odbierającego zamówienia, zadowolonych klientów zamawiających dania na wynos i pracowników, aby upewnić się, że Twoja restauracja jest wyjątkowo czysta. Nie zapomnij udostępniać relacji na Instagramie Treści generowane przez użytkowników (UGC). To pokazuje osobowość Twojej restauracji i przypomina klientom, że wszyscy jesteśmy razem.
Na wynos i dostawa są najważniejsze
Jesteśmy w tej pandemii od ponad czterech miesięcy, więc jesteśmy pewni, że już znalazłeś sposób, aby ją uwzględnić zabierać i zbierać jako część Twojej firmy.
Na wynos i dostawa Powinien być pierwszym planem działania, gdy goście nie chcą ryzykować jedzenia w Twojej restauracji lub gdy kolacja nie jest opcją ze względu na wytyczne w Twoim mieście. Wynos i dostawa pozwalają nakarmić lojalnych gości i służyć społeczności wokół Ciebie. Pozwala zarabiać, płacić pracownikom i dalej produkować ulubione jedzenie.
Przy odbiorze i dostawie należy zwrócić uwagę na czystość i dezynfekcję podczas całej podróży zakupowej. Możesz wdrożyć system bezgotówkowy, odbiór przy drodze i ostrożne używanie środków dezynfekujących, rękawiczek i masek na twarz. To świetny sposób, aby się uspokoić, jeśli masz ograniczoną liczbę kolacji w restauracji.
Użyj, aby uzyskać gładszy punkt obrotu Platformy dostawcze innych firm jak UberEats, Grubhub i Doordash. Te usługi innych firm pozwalają nowym klientom odkryć Twoją restaurację i zająć się dostawą za Ciebie. Ponadto ograniczają kontakt osobisty i pozwalają na śledzenie każdego zakupu oraz każdej osoby, która wchodzi do Twojej restauracji, aby odebrać artykuły spożywcze.

Połącz się ze swoimi gośćmi online
Dobra obsługa klienta to jeden z najważniejszych punktów sprzedaży restauracji. Chociaż nie możesz już oferować swoim klientom osobistej obsługi klienta, tak jak kiedyś, nadal możesz łączyć się za pośrednictwem kanałów online.

Jednym ze sposobów komunikacji jest za pośrednictwem mediów społecznościowych. Możesz publikować ogłoszenia dla nowe godziny otwarcia i tymczasowe zamknięcia na Facebooku lub Instagramie. Jest to również ważna platforma, dzięki której możesz o tym poinformować swoich gości i obserwujących Środki bezpieczeństwa i czyszczenia Wdrażają jako znak otuchy. Upewnij się, że szybko odpowiadasz na zapytania klientów i komentarze online.
Jeśli chcesz urozmaicić te ogłoszenia, użyj narzędzi takich jak Zrobionyzamienić proste ogłoszenia w ekscytujące historie.

Innym sposobem komunikacji jest e-mail. Utwórz listę e-mailową Twoi obecni i nowi klienci, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Następnie wysyłaj regularnie e-maile z ogłoszeniami, nowymi menu, artykułami lub promocjami. E-mail to bardziej osobisty typ Komunikacja z klientami. Dodaj osobisty charakter, dostosowując wiadomości e-mail dla każdego klienta.

Korzystaj z kanałów online, aby informować gości, kiedy ich jedzenie jest przygotowywane, a dostawa jest w drodze, aby zapewnić klientom płynną obsługę.
Dostosuj godziny otwarcia i menu swojej restauracji
Ten czas ogromnych zmian w branży spożywczej i hotelarskiej to najlepszy czas na przewartościowanie swojego biznesu i utratę tkanki tłuszczowej. Przestudiuj swoje menu i dowiedz się, które pozycje są popularne i niedrogie. Upuszczaj przedmioty o wysokich kosztach, o niskim zysku i utrzymuj szybko poruszające się przedmioty, których Składniki są niedrogie i sezonowe.

Jeśli Twoje naczynia pozwalają, Twórz zestawy do przygotowywania posiłków na wynos dla klientów. Jedzenie jest zawsze najlepiej przygotowane na świeżo. Zbierz więc składniki, dodaj instrukcje i wyślij je swoim gościom, aby przygotowali je w domu.
Rozpoczynając system odbioru i dostawy, dostosuj godziny otwarcia, aby zaoszczędzić na kosztach energii elektrycznej i zminimalizować ryzyko infekcji. Przejrzyj przeszłe transakcje, aby odszyfrować szczytowe czasy zamówień i utrzymać swoją firmę w ruchliwych porach dnia.
Innym sposobem na zaoszczędzenie kosztów jest zamknięcie w wolne dni. Ogłoś to za każdym razem, gdy w mediach społecznościowych pojawi się nowa zmiana, aby klienci byli tego świadomi.
Może się wydawać, że podczas tej pandemii dużo pracy, aby utrzymać restaurację przy życiu. Klucz jest sprężysty. Zbierz swój zespół i pracuj nad planem gry, aby ponownie uruchomić restaurację. Skontaktuj się z innymi małymi firmami w Twojej okolicy, dowiedz się, jak chcieliby założyć firmę i załóż grupę wsparcia, aby utrzymać Twoją firmę przy życiu. Po zakończeniu tej pandemii przemysł spożywczy nie tylko będzie żył, ale również będzie się rozwijać.
O autorze:
Denise Langenegger jest częścią zespołu w Instasize – Zestaw narzędzi do tworzenia treści dla każdego, kto edytuje zdjęcia i treści online na urządzeniach mobilnych. Instasize to łatwe w użyciu narzędzie do edycji, które skraca czas tworzenia pięknych treści i ulepsza standardowe efekty oferowane przez Instagram. Możesz pobrać aplikację bezpłatnie na Sklep z aplikacjami lub Sklep Google Play. Nie zapomnij użyć hashtagu #SupportSmallBusiness.