środa, 9 grudnia, 2020
GASTROKRACJA
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food
No Result
View All Result
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food
No Result
View All Result
GASTROKRACJA
No Result
View All Result
Home Marketing

Przewodnik przetrwania COVID-19 w czteropoziomowej restauracji

Gastrokracja by Gastrokracja
3 grudnia 2020
in Marketing
0
Przewodnik przetrwania COVID-19 w czteropoziomowej restauracji
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter


Restauracja Przewodnik przetrwania COVID-19

Przez Denise Langenegger, Współautor

Nikt nie mógł przewidział, jak poważna była pandemia przemysł spożywczy i hotelarski. Szczególnie ucierpiały restauracje. Właściciele stoją przed wyzwaniem utrzymania swojej firmy przy życiu pomimo ograniczonych zgromadzeń, kwarantann, ciszy nocnej i obaw przed infekcją.

Zebraliśmy łatwe do zrozumienia cztery kroki Przewodnik przetrwania restauracji aby utrzymać swoją restaurację przy życiu podczas tej pandemii. Pamiętaj, ludzie nadal muszą jeść.

@carminesnyc opublikował ponownie treści klientów w swoich historiach na Instagramie, aby podkreślić ich działania charytatywne podczas pandemii
@carminesnyc opublikował ponownie treści klientów w swoich historiach na Instagramie, aby podkreślić ich działania charytatywne podczas pandemii

Promuj i promuj swoją restaurację w mediach społecznościowych

Kanały mediów społecznościowych, takie jak Instagram, są dziś ważniejsze niż kiedykolwiek. Media społecznościowe łączą ludzi na odległość na całym świecie, a nawet kilka przecznic dalej. Według raportu firmy badawczej Nielsen, był taki Wzrost wykorzystania aplikacji społecznościowych o 15% od pandemii. Oszczędzaj więc budżet marketingowy i maksymalnie go wykorzystaj Narzędzia marketingu w mediach społecznościowych dla najlepszych wyników w mediach społecznościowych.

Wykorzystaj ten czas, aby zmienić swój Plan mediów społecznościowych. Nie tylko publikuj Zdjęcia dań z menu, które można ślinić na wynos (zrób to mimo wszystko!), ale dodaj element ludzki do swojej marki. Udostępnij zdjęcia swojego zespołu dostawczego odbierającego zamówienia, zadowolonych klientów zamawiających dania na wynos i pracowników, aby upewnić się, że Twoja restauracja jest wyjątkowo czysta. Nie zapomnij udostępniać relacji na Instagramie Treści generowane przez użytkowników (UGC). To pokazuje osobowość Twojej restauracji i przypomina klientom, że wszyscy jesteśmy razem.

Na wynos i dostawa są najważniejsze

Eggslut wykorzystuje Instagram Stories do promowania swojego programu dostaw UberEats.
Eggslut informuje klientów, że można zamówić kanapki z jajkiem w UberEats

Jesteśmy w tej pandemii od ponad czterech miesięcy, więc jesteśmy pewni, że już znalazłeś sposób, aby ją uwzględnić zabierać i zbierać jako część Twojej firmy.

Na wynos i dostawa Powinien być pierwszym planem działania, gdy goście nie chcą ryzykować jedzenia w Twojej restauracji lub gdy kolacja nie jest opcją ze względu na wytyczne w Twoim mieście. Wynos i dostawa pozwalają nakarmić lojalnych gości i służyć społeczności wokół Ciebie. Pozwala zarabiać, płacić pracownikom i dalej produkować ulubione jedzenie.

Przy odbiorze i dostawie należy zwrócić uwagę na czystość i dezynfekcję podczas całej podróży zakupowej. Możesz wdrożyć system bezgotówkowy, odbiór przy drodze i ostrożne używanie środków dezynfekujących, rękawiczek i masek na twarz. To świetny sposób, aby się uspokoić, jeśli masz ograniczoną liczbę kolacji w restauracji.

Użyj, aby uzyskać gładszy punkt obrotu Platformy dostawcze innych firm jak UberEats, Grubhub i Doordash. Te usługi innych firm pozwalają nowym klientom odkryć Twoją restaurację i zająć się dostawą za Ciebie. Ponadto ograniczają kontakt osobisty i pozwalają na śledzenie każdego zakupu oraz każdej osoby, która wchodzi do Twojej restauracji, aby odebrać artykuły spożywcze.

Ustaw czasy dostaw dla restauracji na GrubHub
W restauracjach klienci mogą planować dostawy i wynos przez Grubhub

Połącz się ze swoimi gośćmi online

Dobra obsługa klienta to jeden z najważniejszych punktów sprzedaży restauracji. Chociaż nie możesz już oferować swoim klientom osobistej obsługi klienta, tak jak kiedyś, nadal możesz łączyć się za pośrednictwem kanałów online.

Shake Shack udostępnia swój plan bezpieczeństwa restauracji na Instagramie
@shakeshack udostępnia swój plan bezpieczeństwa restauracji na Instagramie

Jednym ze sposobów komunikacji jest za pośrednictwem mediów społecznościowych. Możesz publikować ogłoszenia dla nowe godziny otwarcia i tymczasowe zamknięcia na Facebooku lub Instagramie. Jest to również ważna platforma, dzięki której możesz o tym poinformować swoich gości i obserwujących Środki bezpieczeństwa i czyszczenia Wdrażają jako znak otuchy. Upewnij się, że szybko odpowiadasz na zapytania klientów i komentarze online.

Jeśli chcesz urozmaicić te ogłoszenia, użyj narzędzi takich jak Zrobionyzamienić proste ogłoszenia w ekscytujące historie.

Momofuku wykorzystuje swoje historie na Instagramie, aby opowiedzieć historię o tym, jak używają umami.
Momofuku wykorzystuje swoje historie na Instagramie, aby opowiedzieć historię o tym, jak używają umami.

Innym sposobem komunikacji jest e-mail. Utwórz listę e-mailową Twoi obecni i nowi klienci, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Następnie wysyłaj regularnie e-maile z ogłoszeniami, nowymi menu, artykułami lub promocjami. E-mail to bardziej osobisty typ Komunikacja z klientami. Dodaj osobisty charakter, dostosowując wiadomości e-mail dla każdego klienta.

Bentobox pokazuje, jak Blank Slate wykorzystuje biuletyny e-mailowe, aby wyróżnić najlepsze oferty
Bentobox pokazuje, jak Blank Slate wykorzystuje biuletyny e-mailowe, aby wyróżnić najlepsze oferty

Korzystaj z kanałów online, aby informować gości, kiedy ich jedzenie jest przygotowywane, a dostawa jest w drodze, aby zapewnić klientom płynną obsługę.

Dostosuj godziny otwarcia i menu swojej restauracji

Ten czas ogromnych zmian w branży spożywczej i hotelarskiej to najlepszy czas na przewartościowanie swojego biznesu i utratę tkanki tłuszczowej. Przestudiuj swoje menu i dowiedz się, które pozycje są popularne i niedrogie. Upuszczaj przedmioty o wysokich kosztach, o niskim zysku i utrzymuj szybko poruszające się przedmioty, których Składniki są niedrogie i sezonowe.

@afuriizakaya przygotowała zestawy sushi na weekend z okazji Dnia Matki.
@afuriizakaya przygotował zestawy sushi na weekend z okazji Dnia Matki.

Jeśli Twoje naczynia pozwalają, Twórz zestawy do przygotowywania posiłków na wynos dla klientów. Jedzenie jest zawsze najlepiej przygotowane na świeżo. Zbierz więc składniki, dodaj instrukcje i wyślij je swoim gościom, aby przygotowali je w domu.

Magnoliabakery dostosowało swoje godziny otwarcia i ogłosiło je za pośrednictwem Instagram Stories
@magnoliabakery dostosowało godziny otwarcia i ogłosiło je za pośrednictwem Instagram Stories

Rozpoczynając system odbioru i dostawy, dostosuj godziny otwarcia, aby zaoszczędzić na kosztach energii elektrycznej i zminimalizować ryzyko infekcji. Przejrzyj przeszłe transakcje, aby odszyfrować szczytowe czasy zamówień i utrzymać swoją firmę w ruchliwych porach dnia.

Innym sposobem na zaoszczędzenie kosztów jest zamknięcie w wolne dni. Ogłoś to za każdym razem, gdy w mediach społecznościowych pojawi się nowa zmiana, aby klienci byli tego świadomi.

Może się wydawać, że podczas tej pandemii dużo pracy, aby utrzymać restaurację przy życiu. Klucz jest sprężysty. Zbierz swój zespół i pracuj nad planem gry, aby ponownie uruchomić restaurację. Skontaktuj się z innymi małymi firmami w Twojej okolicy, dowiedz się, jak chcieliby założyć firmę i załóż grupę wsparcia, aby utrzymać Twoją firmę przy życiu. Po zakończeniu tej pandemii przemysł spożywczy nie tylko będzie żył, ale również będzie się rozwijać.


O autorze:
Denise Langenegger jest częścią zespołu w Instasize – Zestaw narzędzi do tworzenia treści dla każdego, kto edytuje zdjęcia i treści online na urządzeniach mobilnych. Instasize to łatwe w użyciu narzędzie do edycji, które skraca czas tworzenia pięknych treści i ulepsza standardowe efekty oferowane przez Instagram. Możesz pobrać aplikację bezpłatnie na Sklep z aplikacjami lub Sklep Google Play. Nie zapomnij użyć hashtagu #SupportSmallBusiness.





Source link

Tags: COVID19czteropoziomowejprzetrwaniaprzewodnikrestauracji
Gastrokracja

Gastrokracja

Related Posts

Znaczenie komunikowania czystości restauracji po COVID-19
Marketing

Znaczenie komunikowania czystości restauracji po COVID-19

3 grudnia 2020
Wybór odpowiednich kolorów restauracji do marketingu i wystroju
Marketing

Wybór odpowiednich kolorów restauracji do marketingu i wystroju

3 grudnia 2020
Trzy sposoby na wykorzystanie Trendów Google do ulepszania działalności restauracji
Marketing

Trzy sposoby na wykorzystanie Trendów Google do ulepszania działalności restauracji

3 grudnia 2020
Next Post
Ważne wskazówki dotyczące bezpieczeństwa żywności podczas gotowania świątecznego indyka

Ważne wskazówki dotyczące bezpieczeństwa żywności podczas gotowania świątecznego indyka

Wskazówki dotyczące pięknego i zdrowego sezonu świątecznego

Wskazówki dotyczące pięknego i zdrowego sezonu świątecznego

IFIC świętuje dzień zdrowia – Food Insight

IFIC świętuje dzień zdrowia - Food Insight

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Recommended

Oto, co gotować każdego wieczoru w grudniu, korzystając z pory roku

Oto, co gotować każdego wieczoru w grudniu, korzystając z pory roku

3 dni ago
Wskazówki dotyczące gotowania z egzemą

Wskazówki dotyczące gotowania z egzemą

6 dni ago
Giz „n” Green’s Pigs in Blanket Poutine: Przepis tygodnia

Giz „n” Green’s Pigs in Blanket Poutine: Przepis tygodnia

2 dni ago
Przepis na Tosty Migdałowe Śnieżki – Gotowanie NYT

Przepis na Tosty Migdałowe Śnieżki – Gotowanie NYT

4 dni ago

Categories

  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Fast Food
  • kuchnia i porady kulinarne
  • Marketing
  • Promocja gastronomii
  • Przedsiębiorstwa spożywcze
  • Przepisy
  • Restauracja
  • Zdrowe odżywianie

Topics

aby artykułów COVID19 dla dolarów domu Doordash dostarczania dostawy dotyczące Food gotowania gotowanie Jak jedzenie jest które kuchni mogą może NBC nie Nowe nową pandemii podczas pomoc Post Przepis przepisy przepisów restauracja restauracje restauracji roku San się spożywczych Sydney Washington wskazówki zdrowia Świąteczne że żywności
No Result
View All Result

Highlights

Zmaksymalizuj wyniki treningu dzięki zalecanym przez ekspertów wskazówkom dietetycznym

Wskazówki, jak ulepszyć swój domowy budyń (wideo)

Chrissy Teigen’s Pan Peanut Butter Chocolate Chip Blondies Recipe – Yahoo! mieć rację

Dzięki kartom restauracyjnym w restauracje na Big Island wydano ponad 6,5 miliona dolarów

W ramach opłacalności ekonomicznej aplikacji do dostarczania artykułów spożywczych: gdzie idą opłaty?

Ponieważ pandemia sprawia, że ​​jesteśmy mniej aktywni, ćwiczenia są jeszcze ważniejsze

Trending

Świąteczne desery i przepisy to wspaniałe wspomnienia dla rodzin
Przepisy

Świąteczne desery i przepisy to wspaniałe wspomnienia dla rodzin

by Gastrokracja
9 grudnia 2020
0

Przyjmujemy do wiadomości, że próbujesz uzyskać dostęp do tej witryny z kraju należącego do Europejskiego Obszaru...

Pomoc restauracyjna, Sylwester, Browar Fat Head: WTAM 5-minutowa rozmowa na temat jedzenia i picia

Pomoc restauracyjna, Sylwester, Browar Fat Head: WTAM 5-minutowa rozmowa na temat jedzenia i picia

9 grudnia 2020
Yandex wprowadza roboty do dostarczania artykułów spożywczych

Yandex wprowadza roboty do dostarczania artykułów spożywczych

9 grudnia 2020
Zmaksymalizuj wyniki treningu dzięki zalecanym przez ekspertów wskazówkom dietetycznym

Zmaksymalizuj wyniki treningu dzięki zalecanym przez ekspertów wskazówkom dietetycznym

9 grudnia 2020
Wskazówki, jak ulepszyć swój domowy budyń (wideo)

Wskazówki, jak ulepszyć swój domowy budyń (wideo)

9 grudnia 2020

Ostatnie wiadomości

  • Świąteczne desery i przepisy to wspaniałe wspomnienia dla rodzin
  • Pomoc restauracyjna, Sylwester, Browar Fat Head: WTAM 5-minutowa rozmowa na temat jedzenia i picia
  • Yandex wprowadza roboty do dostarczania artykułów spożywczych

Kategoria

  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Fast Food
  • kuchnia i porady kulinarne
  • Marketing
  • Promocja gastronomii
  • Przedsiębiorstwa spożywcze
  • Przepisy
  • Restauracja
  • Zdrowe odżywianie

Podążaj za nami

Skontaktuj się z nami

  • About
  • Skontaktuj się z nami
  • O nas
  • Polityka Prywatności

© 2020 Gastrokracja

No Result
View All Result
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food

© 2020 Gastrokracja

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda