
Autor: Veronica Wallace
Marketing jest siłą napędową każdej firmy, a restauracje nie są tu wyjątkiem. Chyba że poczta pantoflowa o Twoim jedzeniu jest tak potężna, że goście stają w kolejce dzień i noc, aby uzyskać rezerwację. Potrzebujesz strony internetowej – a nawet jeśli Twoja restauracja jest bardzo popularna, strona internetowa to nadal dobry pomysł!
Wiesz to wszystko. Mają stronę internetową. Jednak mówimy o konserwacji witryny i ważne jest, aby wyjaśnić, co to oznacza.
Utrzymanie strony internetowej to coś więcej niż tylko upewnienie się, że Twoja witryna nie jest pełna niedziałających linków. Chodzi o ciągłe aktualizowanie i optymalizowanie witryny oraz upewnianie się, że zawiera ona wysokiej jakości treści. Chodzi o znalezienie sposobów na ułatwienie korzystania z witryny. To ciągły proces. Podobnie jak w przypadku dostosowywania menu za pomocą nowych ofert, chcesz, aby witryna restauracji zmieniała się stopniowo w czasie.
Zanim przejdziemy do bardziej szczegółowych powodów, dla których aktualizacja Twojej witryny jest ważna, pamiętajmy o najważniejszym – Rezerwacja online. Ruch w restauracjach z rezerwacji online i Dostawa kwitnie Aktualizowanie strony rezerwacji i dostawy to doskonały sposób na generowanie przychodów.

Kiedy większość restauratorów myśli o swojej stronie internetowej, przyciągnięcie nowych gości jest prawdopodobnie ich priorytetem. Ludzie są głodni i jeśli chcą znaleźć nowe, fajne miejsce do jedzenia, muszą zobaczyć Twoje menu i zdjęcia potraw. Twoja witryna jest prawdopodobnie pierwszym wrażeniem, jakie zrobią z Twojej restauracji. Więc niech to się liczy!
Nikt nie chce odwiedzać strony internetowej tylko po to, aby zobaczyć, że nie była aktualizowana od kilku miesięcy. Zachowaj świeżość i dokładność.
Zachowaj spójność
Wyobraź sobie: jesteś miłośnikiem burgerów. Chodzą po mieście w poszukiwaniu najlepszych hamburgerów i sprawdzają je. Możesz go znaleźć Strona restauracjii widzisz pyszne Poszukaj hamburgerów w ich menu. Rezerwują stolik, pojawiają się i – tragedia tragedii – nie podają burgerów.
Możesz sobie wyobrazić ocenę Plik Restauracja dostanie!
Oto punkt: musisz zaktualizować (poczekać) swoją witrynę, aby wszystko było jak najbardziej dokładne. Nie chcesz zaskakiwać gości, którzy spodziewali się jednego doświadczenia tylko po to, by znaleźć inne. Nawet jeśli inne doświadczenie było przyjemne, to tak, jakby wypić łyk sody w oczekiwaniu na mleko – nie jest to dobry czas.
Optymalizacja wyszukiwarek (SEO)
Jedną z największych zalet posiadania strony internetowej jest możliwość Zajmij dobrą pozycję w Google i inne wyszukiwarki.
Hipotetyczny scenariusz dla Ciebie: jesteś restauracją, która oferuje wyśmienitą francuską kuchnię. Wyszukiwania takie jak „Dobra restauracja w pobliżu” lub „Francuska restauracja w moim mieście” to tylko niektóre z najlepszych sposobów, aby klienci mogli Cię znaleźć.
Jeśli utrzymujesz dobrze utrzymaną stronę internetową bez zepsutych linków, stale aktualizowanej treści i aktualizacji ukierunkowanych na optymalizację pod kątem wyszukiwarek, możesz znacznie przewyższyć konkurencję.
Jeśli potrzebujesz pomocy, aby rozpocząć, jest to wyczerpujące lokalny przewodnik SEO to świetny punkt wyjścia.

Nowi goście są świetni. Co jest lepsze? Goście, którzy wracają i znowu zachwycasz się swoją restauracją i mówisz o tym wszystkim znajomym i obserwującym osobiście i dalej Media społecznościowe.
Możesz pomyśleć, że konserwacja strony internetowej zajmuje mało miejsca na liście „rzeczy do zrobienia, aby odzyskać gości”, ale tak naprawdę nie jest. Może to pomóc na kilka sposobów.
Nowe oferty
Są lojalni klienci, którzy wracają do Twojej restauracji po to samo. Jednak realistycznie rzecz biorąc, jest mało prawdopodobne, aby ci goście byli wszystkimi Twoimi stałymi klientami. Ludzie lubią próbować nowych i ekscytujących rzeczy. Wielu gości to ogląda jedzenie poza domem jako wydarzenie, a nie tylko sposób na zdobycie jedzenia.
Aby zadowolić tych klientów, ważne jest, aby zainwestować w utrzymanie witryny. Sprzedaż biletów na specjalne okazje, Zmień swoje menui zamieść nowe zdjęcia swojej jadalni – wszystko to jest Konserwacja witryny, a jest to łatwiejsze, jeśli aktywnie ją utrzymujesz.
Biuletyny i aktualizacje
Chociaż nie jest to dla każdego restauratora, możesz wzbudzić znacznie więcej emocji wśród swoich fanów Biuletyn Informacyjny. Informujesz gości o nowych i ekscytujących wydarzeniach w swoich restauracjach.
Aby jak najlepiej wykorzystać biuletyny, w witrynie powinna znajdować się treść, do której można utworzyć łącze z Twój biuletyn. W ten sposób możesz stworzyć biuletyn, który będzie bardziej zwarty i czytelny, jednocześnie kierując ruch do swojej witryny (gdzie powinieneś mieć wezwania do działania, które zachęcają ludzi do zamawiania dostawy lub rezerwacji stolika).
To oczywiście wymaga stałej konserwacji strony internetowej. Musisz utworzyć lub zaktualizować wszystkie strony, do których prowadzi Twój biuletyn, a także upewnić się, że Twoja witryna internetowa zawsze działa płynnie, aby poprawić komfort gości.

Jednym z najważniejszych powodów, dla których warto utrzymywać witrynę, jest upewnienie się, że cenne informacje restauracji nie zostaną skradzione.
Naprawianie luk w zabezpieczeniach Twojej witryny
Jest tak wiele rzeczy, które mogą się zdarzyć w Twojej witrynie – od osób używających formularzy do uruchamiania skryptów i kradzieży informacji po osoby próbujące odgadnąć Twoje hasło. Prawidłowa konserwacja witryny obejmuje upewnienie się, że Ty Bezpieczeństwo witryny jest rzeczywisty. Chcesz również regularnie tworzyć kopie zapasowe swojej witryny.
Niektórzy restauratorzy mogą być zaskoczeni, że hakerzy są zainteresowani ich informacjami. Smutna prawda jest taka każdy Biznes to wartościowy cel dla hakera. Często wyszukują nazwy użytkownika, hasła i informacje finansowe, aby sprzedawać na czarnym rynku. Możesz także spróbować ataku ransomware.
Istnieje kilka prostych poprawek, od uzyskania certyfikatu SSL do Użyj uwierzytelniania wieloskładnikowego w swojej witrynie (na wypadek, gdyby ktoś próbował uzyskać dostęp przy użyciu skradzionych danych uwierzytelniających).
Doradztwo przed możliwymi hakerami
Hakerzy są jak rabusie – szukają miejsc, w których można ich łatwo ukraść. Jeśli Twoja witryna nigdy nie jest aktualizowana, będzie wyglądać jak opuszczony dom – a opuszczone domy są łatwe do wejścia. Nikt nie patrzy.
Jeśli Twoja witryna jest stale utrzymywana i aktualizowana, będą wiedzieć, że ktoś jest w domu – a to sprawia, że okradanie ich jest znacznie mniej kuszące.
Utrzymanie strony internetowej nie oznacza, że musisz codziennie sprawdzać swoją witrynę. Możesz wynająć pracę. Możesz ustawić swój harmonogram konserwacji – raz w miesiącu, raz w tygodniu – cokolwiek działa. Istnieje kilka niezawodnych systemów POS i systemów rezerwacji, które pomogą Ci zachować bezpieczeństwo. To powiedziawszy, utrzymanie witryny internetowej może być ogromnym dobrodziejstwem dla Twojej firmy – Twoja witryna wzbogaca Twoją firmę i powiększa to, co już w niej wprowadziłeś.