
Autor: Jennifer Hahn Masterson
Dużo zainwestowałeś w swoje Strona restauracji. Dbasz o aktualność swojej witryny i regularnie aktualizujesz zawartość, ale liczba osób korzystających z twoich pysznych posiłków wzrosła tylko nieznacznie.
Ale jaka jest tego przyczyna? Najprawdopodobniej coś jest nie tak z projektem Twojej witryny. Przyjrzyjmy się niektórym z nich ważne kroki w projektowaniu stron internetowych dla restauracji które należy podjąć, aby poprawić konwersje.
Zoptymalizuj witrynę swojej restauracji pod kątem dostępu mobilnego

Błąd w całości Zoptymalizuj witrynę pod kątem dostępu mobilnego to jeden z największych błędów, jakie może popełnić projektant stron internetowych podczas prezentacji e-commerce. Dostęp mobilny niedawno wyprzedził komputer i ta różnica tylko się pogłębiała z biegiem lat.
Biorąc pod uwagę tempo współczesnego życia, ludzie podejmują decyzje na bieżąco, korzystając z telefonów i tabletów. Jeśli twoja restauracja jest Witryna jest czuły a możliwość natychmiastowego dostosowania się do rozmiaru i kształtu ekranu użytkownika znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że zje u Ciebie.
Wykorzystaj moc strony docelowej

Możesz mieć dobrze zorganizowaną i łatwą w użyciu stronę internetową. Istnieje jednak szansa, że odwiedzający nie będą świadomi funkcji Twojej witryny, a nawet specjalnych wydarzeń i ofert, które są obecnie reklamowane. Tutaj do gry wkracza sprytnie zaprojektowana strona docelowa.
Każda oferta marketingowa restauracji powinna: a pojedyncza strona docelowa który jest przeznaczony dla określonej grupy docelowej. To najlepszy sposób na zaspokojenie ich potrzeb i wymagań oraz najszybszy sposób na przekształcenie odwiedzającego witrynę w klienta. Wyeliminuj wszelkie przeszkody, skoncentruj się na wezwaniu do działania i ułatw klientom.
Na przykład strona docelowa w witrynie restauracji może mieć na celu zachęcenie odwiedzających do zarezerwowania stolika na zakup bonu upominkowego. Dostawa zamówienialub zarezerwuj restaurację na swoje przyjęcie.
Łatwa nawigacja w witrynie

Efektywne projektowanie stron internetowych opiera się na fakcie, że sprytnie dobrane i dobrze rozmieszczone detale robią różnicę. Zbyt wiele rzeczy dziejących się w tym samym czasie ma negatywny wpływ, ponieważ odwiedzający wolą strony internetowe, które są łatwe w nawigacji i gdzie przepływ informacji jest łatwy do śledzenia.
Upewnij się, że kroki, które podejmują goście, przeglądając ofertę Twojej restauracji, są interesujące i konstruktywne, i poproś o odpowiedź, ponieważ Ten tytuł magistra w zakresie projektowania wizualnego i komunikacji wyjaśnia, że po każdej reakcji zwykle następuje handel lub wymiana. W restauracjach jest to śledzone na portalach społecznościowych, podczas rezerwacji stolika lub przy zamawianiu na wynos / dostawę.
Dodaj program lojalnościowy swojej restauracji

Nagradzaj klientów to jeden z najpewniejszych sposobów na poszerzenie bazy lojalnych klientów i poprawę konwersji. Na przykład możesz oferować zniżki, bezpłatne posiłki, napoje lub desery oraz wyjątkowe prezenty i kupony dla swoich powracających klientów.
Programy lojalnościowe to również wygodny sposób na uzyskanie danych użytkownika, takich jak e-maile, linki do profili osobistych i numery telefonów, które można następnie wykorzystać do dodatkowych promocji i Powiadomienia. W efekcie takie bezpośrednie kontakty również przyczyniają się do wzrostu konwersji.
Docieraj do właściwych klientów

Liczba użytkowników mediów społecznościowych od dziesięciu lat stale rośnie. Zadziwiająca liczba ponad 3 miliardów użytkowników daje ogromne możliwości przyciągnięcia klientów. Jednak kluczem do skutecznej konwersji jest wiedza, do kogo kierować. To proste: klienci, do których musisz kierować reklamy online, mają podobny gust pod względem jedzenia, wystroju wnętrz i tej samej grupy wiekowej, co Twoi stali klienci. Wybrany styl projektowania stron internetowych musi również odzwierciedlać te postawy.
Projekt przycisku wezwania do działania

Po co ci cały wysiłek włożony w poprawę konwersji, jeśli przycisk wezwania do działania (CTA) nie jest odpowiednio zaprojektowany i nie jest natychmiast rozpoznawalny? Tam jest szereg czynników, które odgrywają kluczową rolę w projektowaniu przycisków CTA i wszystkie z nich należy wziąć pod uwagę, ponieważ kliknięcie tego przycisku jest ostatnim krokiem konwersji.
Najważniejsze elementy projektu powinny być Wybór czcionki i kolorua także pisemną kopię. Przycisk CTA musi być zachęcający, zachęcający, umieszczony w widocznym miejscu oraz łatwo dostępny i klikalny.
Projekt strony internetowej restauracji odgrywa istotną rolę w przekształcaniu odwiedzających witrynę internetową w gości restauracji. Prosty, intuicyjny, szybki, łatwy w nawigacji i niezakłócony dostęp do urządzeń mobilnych to powszechne przymiotniki, których zadowoleni klienci używają, gdy mówią o swoich ulubionych prezentacjach restauracji online. Cieszysz się z tego, co można zobaczyć online i szybko decydujesz się odwiedzić restaurację osobiście. W końcu tego właśnie szukasz jako właściciel restauracji.

O autorze:
Jennifer Hahn Masterson jest głównym strategiem ds. Treści w Rozpowszechniaj rozwiązania słownez tytułem magistra komunikacji korporacyjnej. Zawsze robiąc wszystko, co w jej mocy, aby pomóc swoim klientom znaleźć swoje miejsce w konkurencyjnym środowisku biznesowym, nalega na długoterminowy zrównoważony rozwój, a nie wątpliwy program szybkiego wzbogacenia się. Możesz je sprawdzić LinkedIn.