środa, 9 grudnia, 2020
GASTROKRACJA
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food
No Result
View All Result
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food
No Result
View All Result
GASTROKRACJA
No Result
View All Result
Home Marketing

Jak zwiększyć konwersję gości dzięki efektywnemu projektowi sieci Web restauracji

Gastrokracja by Gastrokracja
2 grudnia 2020
in Marketing
0
Jak zwiększyć konwersję gości dzięki efektywnemu projektowi sieci Web restauracji
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter


Projekt strony internetowej restauracji

Autor: Jennifer Hahn Masterson

Dużo zainwestowałeś w swoje Strona restauracji. Dbasz o aktualność swojej witryny i regularnie aktualizujesz zawartość, ale liczba osób korzystających z twoich pysznych posiłków wzrosła tylko nieznacznie.

Ale jaka jest tego przyczyna? Najprawdopodobniej coś jest nie tak z projektem Twojej witryny. Przyjrzyjmy się niektórym z nich ważne kroki w projektowaniu stron internetowych dla restauracji które należy podjąć, aby poprawić konwersje.

Zoptymalizuj witrynę swojej restauracji pod kątem dostępu mobilnego

Projekt strony mobilnej restauracji

Błąd w całości Zoptymalizuj witrynę pod kątem dostępu mobilnego to jeden z największych błędów, jakie może popełnić projektant stron internetowych podczas prezentacji e-commerce. Dostęp mobilny niedawno wyprzedził komputer i ta różnica tylko się pogłębiała z biegiem lat.

Biorąc pod uwagę tempo współczesnego życia, ludzie podejmują decyzje na bieżąco, korzystając z telefonów i tabletów. Jeśli twoja restauracja jest Witryna jest czuły a możliwość natychmiastowego dostosowania się do rozmiaru i kształtu ekranu użytkownika znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że zje u Ciebie.

Wykorzystaj moc strony docelowej

Strona docelowa witryny restauracji

Możesz mieć dobrze zorganizowaną i łatwą w użyciu stronę internetową. Istnieje jednak szansa, że ​​odwiedzający nie będą świadomi funkcji Twojej witryny, a nawet specjalnych wydarzeń i ofert, które są obecnie reklamowane. Tutaj do gry wkracza sprytnie zaprojektowana strona docelowa.

Każda oferta marketingowa restauracji powinna: a pojedyncza strona docelowa który jest przeznaczony dla określonej grupy docelowej. To najlepszy sposób na zaspokojenie ich potrzeb i wymagań oraz najszybszy sposób na przekształcenie odwiedzającego witrynę w klienta. Wyeliminuj wszelkie przeszkody, skoncentruj się na wezwaniu do działania i ułatw klientom.

Na przykład strona docelowa w witrynie restauracji może mieć na celu zachęcenie odwiedzających do zarezerwowania stolika na zakup bonu upominkowego. Dostawa zamówienialub zarezerwuj restaurację na swoje przyjęcie.

Łatwa nawigacja w witrynie

Nawigacja w witrynie restauracji

Efektywne projektowanie stron internetowych opiera się na fakcie, że sprytnie dobrane i dobrze rozmieszczone detale robią różnicę. Zbyt wiele rzeczy dziejących się w tym samym czasie ma negatywny wpływ, ponieważ odwiedzający wolą strony internetowe, które są łatwe w nawigacji i gdzie przepływ informacji jest łatwy do śledzenia.

Upewnij się, że kroki, które podejmują goście, przeglądając ofertę Twojej restauracji, są interesujące i konstruktywne, i poproś o odpowiedź, ponieważ Ten tytuł magistra w zakresie projektowania wizualnego i komunikacji wyjaśnia, że ​​po każdej reakcji zwykle następuje handel lub wymiana. W restauracjach jest to śledzone na portalach społecznościowych, podczas rezerwacji stolika lub przy zamawianiu na wynos / dostawę.

Dodaj program lojalnościowy swojej restauracji

Program lojalnościowy restauracji

Nagradzaj klientów to jeden z najpewniejszych sposobów na poszerzenie bazy lojalnych klientów i poprawę konwersji. Na przykład możesz oferować zniżki, bezpłatne posiłki, napoje lub desery oraz wyjątkowe prezenty i kupony dla swoich powracających klientów.

Programy lojalnościowe to również wygodny sposób na uzyskanie danych użytkownika, takich jak e-maile, linki do profili osobistych i numery telefonów, które można następnie wykorzystać do dodatkowych promocji i Powiadomienia. W efekcie takie bezpośrednie kontakty również przyczyniają się do wzrostu konwersji.

Docieraj do właściwych klientów

Osobowość klienta restauracji

Liczba użytkowników mediów społecznościowych od dziesięciu lat stale rośnie. Zadziwiająca liczba ponad 3 miliardów użytkowników daje ogromne możliwości przyciągnięcia klientów. Jednak kluczem do skutecznej konwersji jest wiedza, do kogo kierować. To proste: klienci, do których musisz kierować reklamy online, mają podobny gust pod względem jedzenia, wystroju wnętrz i tej samej grupy wiekowej, co Twoi stali klienci. Wybrany styl projektowania stron internetowych musi również odzwierciedlać te postawy.

Projekt przycisku wezwania do działania

Witryna restauracji CTA

Po co ci cały wysiłek włożony w poprawę konwersji, jeśli przycisk wezwania do działania (CTA) nie jest odpowiednio zaprojektowany i nie jest natychmiast rozpoznawalny? Tam jest szereg czynników, które odgrywają kluczową rolę w projektowaniu przycisków CTA i wszystkie z nich należy wziąć pod uwagę, ponieważ kliknięcie tego przycisku jest ostatnim krokiem konwersji.

Najważniejsze elementy projektu powinny być Wybór czcionki i kolorua także pisemną kopię. Przycisk CTA musi być zachęcający, zachęcający, umieszczony w widocznym miejscu oraz łatwo dostępny i klikalny.

Projekt strony internetowej restauracji odgrywa istotną rolę w przekształcaniu odwiedzających witrynę internetową w gości restauracji. Prosty, intuicyjny, szybki, łatwy w nawigacji i niezakłócony dostęp do urządzeń mobilnych to powszechne przymiotniki, których zadowoleni klienci używają, gdy mówią o swoich ulubionych prezentacjach restauracji online. Cieszysz się z tego, co można zobaczyć online i szybko decydujesz się odwiedzić restaurację osobiście. W końcu tego właśnie szukasz jako właściciel restauracji.


Strzał w głowę Jennifer Hahn Masterson

O autorze:
Jennifer Hahn Masterson jest głównym strategiem ds. Treści w Rozpowszechniaj rozwiązania słownez tytułem magistra komunikacji korporacyjnej. Zawsze robiąc wszystko, co w jej mocy, aby pomóc swoim klientom znaleźć swoje miejsce w konkurencyjnym środowisku biznesowym, nalega na długoterminowy zrównoważony rozwój, a nie wątpliwy program szybkiego wzbogacenia się. Możesz je sprawdzić LinkedIn.

Źródło obrazu





Source link

Tags: dziękiefektywnemugościJakkonwersjęprojektowirestauracjisieciWebzwiększyć
Gastrokracja

Gastrokracja

Related Posts

Znaczenie komunikowania czystości restauracji po COVID-19
Marketing

Znaczenie komunikowania czystości restauracji po COVID-19

3 grudnia 2020
Przewodnik przetrwania COVID-19 w czteropoziomowej restauracji
Marketing

Przewodnik przetrwania COVID-19 w czteropoziomowej restauracji

3 grudnia 2020
Wybór odpowiednich kolorów restauracji do marketingu i wystroju
Marketing

Wybór odpowiednich kolorów restauracji do marketingu i wystroju

3 grudnia 2020
Next Post
Gulasz: podgrzej jedzenie i gotuj zgodnie z przepisami na gorące zimowe dni

Gulasz: podgrzej jedzenie i gotuj zgodnie z przepisami na gorące zimowe dni

Taco Bell wprowadza internetowe menu Veggie Cravings

Taco Bell wprowadza internetowe menu Veggie Cravings

Murphy scolds N.J. restaurant that flouted COVID rules, urges those who were there to get tested

Murphy scolds N.J. restaurant that flouted COVID rules, urges those who were there to get tested

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Recommended

Znaczenie regularnego utrzymywania strony restauracji

Znaczenie regularnego utrzymywania strony restauracji

7 dni ago
Gruzja rozszerza opcje wysyłki online i artykułów spożywczych dla odbiorców znaczków spożywczych

Gruzja rozszerza opcje wysyłki online i artykułów spożywczych dla odbiorców znaczków spożywczych

3 dni ago
Restauracja Waukesha Grill zyskuje na popularności dzięki wzmiance magazynu Oprah Winfrey

Restauracja Waukesha Grill zyskuje na popularności dzięki wzmiance magazynu Oprah Winfrey

3 dni ago
Co to jest syrop kukurydziany o wysokiej zawartości fruktozy?  – Wgląd w żywność

Co to jest syrop kukurydziany o wysokiej zawartości fruktozy? – Wgląd w żywność

6 dni ago

Categories

  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Fast Food
  • kuchnia i porady kulinarne
  • Marketing
  • Promocja gastronomii
  • Przedsiębiorstwa spożywcze
  • Przepisy
  • Restauracja
  • Zdrowe odżywianie

Topics

aby artykułów COVID19 dla dolarów domu Doordash dostaw dostawy dotyczące Food gotowania gotowanie Jak jedzenie jest które kuchni mogą może NBC nie Nowe nową pandemii podczas pomoc Post Przepis przepisy przepisów restauracja restauracje restauracji roku San się spożywczych Sydney Washington wskazówki zdrowia Świąteczne że żywności
No Result
View All Result

Highlights

W ramach opłacalności ekonomicznej aplikacji do dostarczania artykułów spożywczych: gdzie idą opłaty?

Ponieważ pandemia sprawia, że ​​jesteśmy mniej aktywni, ćwiczenia są jeszcze ważniejsze

Maine wprowadza na rynek markę owoców morza, aby przekonać kucharzy, którzy uciekli z pandemii

19-letni zawodowy piekarz dzieli się swoim sekretnym przepisem na portugalskie ciasta z kremem

Właściciele restauracji w San Francisco wzywają do przepisów zdrowotnych – NBC Bay Area

Domowe, gotowane: najlepsza dostawa jedzenia w Londynie

Trending

Wskazówki, jak ulepszyć swój domowy budyń (wideo)
kuchnia i porady kulinarne

Wskazówki, jak ulepszyć swój domowy budyń (wideo)

by Gastrokracja
9 grudnia 2020
0

Niesamowicie wymagający szefowie kuchni z trzema różnymi poziomami trudności - amatorka Emily, kucharz domowy Daniel i...

Chrissy Teigen’s Pan Peanut Butter Chocolate Chip Blondies Recipe – Yahoo!  mieć rację

Chrissy Teigen’s Pan Peanut Butter Chocolate Chip Blondies Recipe – Yahoo! mieć rację

9 grudnia 2020
Dzięki kartom restauracyjnym w restauracje na Big Island wydano ponad 6,5 miliona dolarów

Dzięki kartom restauracyjnym w restauracje na Big Island wydano ponad 6,5 miliona dolarów

9 grudnia 2020
W ramach opłacalności ekonomicznej aplikacji do dostarczania artykułów spożywczych: gdzie idą opłaty?

W ramach opłacalności ekonomicznej aplikacji do dostarczania artykułów spożywczych: gdzie idą opłaty?

9 grudnia 2020
Ponieważ pandemia sprawia, że ​​jesteśmy mniej aktywni, ćwiczenia są jeszcze ważniejsze

Ponieważ pandemia sprawia, że ​​jesteśmy mniej aktywni, ćwiczenia są jeszcze ważniejsze

9 grudnia 2020

Ostatnie wiadomości

  • Wskazówki, jak ulepszyć swój domowy budyń (wideo)
  • Chrissy Teigen’s Pan Peanut Butter Chocolate Chip Blondies Recipe – Yahoo! mieć rację
  • Dzięki kartom restauracyjnym w restauracje na Big Island wydano ponad 6,5 miliona dolarów

Kategoria

  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Fast Food
  • kuchnia i porady kulinarne
  • Marketing
  • Promocja gastronomii
  • Przedsiębiorstwa spożywcze
  • Przepisy
  • Restauracja
  • Zdrowe odżywianie

Podążaj za nami

Skontaktuj się z nami

  • About
  • Skontaktuj się z nami
  • O nas
  • Polityka Prywatności

© 2020 Gastrokracja

No Result
View All Result
  • Home
  • Restauracja
  • Bezpieczeństwo żywności
  • Dostawa jedzenia
  • Marketing
  • kuchnia i porady kulinarne
  • More
    • Promocja gastronomii
    • Przedsiębiorstwa spożywcze
    • Przepisy
    • Zdrowe odżywianie
    • Fast Food

© 2020 Gastrokracja

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda